Lördagen

Heeeej!!!

Har precis kommit hem och ska strax stänga när här och krypa ner i min UNDERBARA säng..

Dagen har varit sååå bra :D
Skönt o varit ledig o kunnat träffa mina fina vänner <3

Börja med att jag o mamma skulle ta med oss simon o filip på bio, vilket vi gjorde, de tog även med sig två kusin barn så det va jag o mamma o 4 barn hihi :)

Såhär såg de ut innan bion börja :D

Mina brorsöner är simon i blått och filip i rött :)



Filip :D



Filmen va riktigt bra :D Jag skratta mycket :)
Barnen tyckte oxå den va toppen, så då var den lyckad med andra ord.. och eftersom de va första ggn jag va på 3D bio så kan jag säga att jag LÄTT vill se mer filmer i 3D :)

Efter de så åkte jag hem till elin. Johan va där oxå och de blev en tripp till prima för och flöta i oss pizza. Lätt joina oss oxå och sen åkte vi o handla lite. Va sååå skoj att trion va samlad <3
har inte sett varken elin eller johan på 1 vecka så det va UNDERBART :)

Sen myste jag och elin ner oss i soffan o kolla på en film och detta va framdukat :)



Men sen när kl började närma sig halv 12 så¨kom Lätt och hämta oss och så drog vi iväg för o överrasaka Johan i tidaholm, Han skulle spela på Brygget i kväll så vi åkte dit och han va så duktig så :)
Rätt skoj när man e nykter och se allt folk aså haha.. OMG!!

Ja så dagen har varit SÅÅÅ bra och den kunde nog knappt bli bättre ;)

I morgon måste jag ut till elin för glömde min plånbok.. Så nu ska jag strax nanna kudden och FÖRHOPPNINGSVIS sova en aning längre i morgon än vad jag gjorde i dag.

Hoppas ni haft en fin lördag?

Puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men vilken bio såg ni då?! :)

Hoppas att söndagen idag också är bra gumman!

Pöss

2011-10-16 | 15:47:28
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: