Lovely

Hello!!

Sitter och gör allt möjligt känns de som haha.. kikar på tv, skriver blogg.. kollar facebook.. spelar wordfeud.. :D
Ska strax tvätta bort sminket och krypa ner i sängen tror jag..

Min lediga dag har varit TOPPEN!!
Har fort lite gjort på morgonen.. och sen kom elin o hämta mej vid 14 tiden så åkte vi och hämta zigge på dagis.. sen har vi varit lite här o var..
Ö&B, rusta, maxi, kvantum, MC, tvättat bilen..
ja dagen har gått i ett Men underbart =)
sen åkte ja med elin hem en sväng innan jag drog in till stan och hem till M ;)

I morgon är det dax för jobb igen..
10.30-18.00 på åhléns :D
sen tar jag helg och det ska bli skönt :D

Sen har ja inga mer jobb tider vad jag vet om *gahh* Men ja hoppas ja blir inringd massor på både åhléns och dagis.. *håller tummarna*

Hoppas ni haft en fin dag?

Me today



Fy vad blek man är.. MÅSTE sola, eller ta BUS något iallafall ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Får se om jag kanske stöter p dig på Åhlens på min lunch då:)

2011-10-21 | 08:07:08
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: