oj oj oj :D

heeej!!

Efter gårdagens party så e jag galet seg i dag och därför jag inte har orkat blogga förens nu haha.
Jag vakna liksom 14.00 i dag :P

I går så jobbade jag först på åhléns från 10-17 och sen kom pappa o hämta mig så jag skulle komma fort hem.
Kl 19 blev jag hämtad för johan hade fest.
OJ OJ OJ vilken grym kväll.. Ja den va såååå bra från början till slut.
Riktig bra fylla hade jag oxå :)

hemma hos johan var det. Johan såklart, jag, elin, sandra, daniel, sandras kusin, maggie, sanna sen i slutet kom de några tills om ja inte minns vad de heter haha..
Vi drack, skratta, spela kort och sjöng till bra musik.

Sen gick vi till bogrens och dansa loss ännu mer :)
Ja jag var tok nöjd med kvällen =)

Här kommer de lite kort ;)

Min fina elin



Hihi



Haha okey :)



Lite folk =)



Hihi sandra :P



Jag & bästa johan =)



hihi jag ( är bra i gasen här haha )



Blogg.se är sjukt segt nu... tog ju jätte lång tid att ladda upp bilderna. så orkar inte ladda upp mer, men ni har ju fått en liten uppfattning om kvällen hihi..

Nu ska jag lägga en ansiktsmask och sen blir de film.
ska även unna mej chips =)

Blev en lugn hemma kväll i dag för jag ska upp vid 06.30 i morgon ska jobba på åhléns 08.00-16.00 fast min chef sa att de kanske kunde bli längre, så vi får se =)

sen efter jobbet måste jag förbi johan o hämta mina grejer och sen ska jag ut till ryd o lämna lite saker till mamma o pappa..
efter de går jag nog förbi elin, ska ju jobba på dagis på tisdag. så får se om ja kanske sover hos henne el hur ja gör.
ja vi får se.

Måste lägga in denna låten oxå.. LOVE IT!!
den går OM & OM här hemma..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ut som att ni hade riktigt skoj! :)

2011-10-05 | 12:30:53
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: