Oj Oj vilken dag!

hejsvejs!!

Shit vilken dag de har varit, jag e heeelt slut nu :P
Så blir soffan nu o ska inte resa mej förens jag ska krypa till kojs :)

Kl 11.00 hämta pappa mej och körde ner mej till stan, för hade hade ju som sagt min avi som jag behövde.
så jag gick till nordea först o satt där o vänta o vänta.. 10 nr före...
tog ut pengarna..
Gick sedan över till handelsbanken, för att sätta in dom på mitt konto.
klart!

Sen traska jag bort till willys och handla kattmat och kattsand..
VÄGDE HUUUUR MYCKET SOM HELST haha..
traska ut och bort till min cykel som stod på andra sidan stan kändes de som.
Cykla hem med allt detta tunga..

kom hem.. hann va hemma 30 min innan jag tog bussen ner till stan IGEN, denna gången skulle ja klippa mej.

och innan ja klippte mej va jag på åhléns och handla mascara och 2 st lampor.
sen i väg till trudes för o klippa mej..
efter trudes, in på systemet.. handla vin tills helgen..
tillbaka till åhléns för o hämta mina grejer..

kila till bussen.. gick av vid affären.. handla mat så jag kunde göra middag ( kl var då typ 15.00 ) hade inte ätit alls än..
traska hem.. ställe allt innanför dörren..

slet tag i cykelnycklen.. och cykla ner till Ö&B för o handla kattlåda och matskålar..
cykla hem..
börja med maten..
äta..
sen städa o plocka undan...

ja jag vet skiiiit jobbigt att läsa, men såhär har min dag varit.. stressad till max o haft 1000 saker att göra.

Nu när jag landa i soffan, så kände ja verkligen hur trött jag är.

Håret blev kort.. haha!!
Jag ville ju ha kortare än sist, för att de växer som ogräs och känns som jag vill inte springa för ofta hos frissan..
jag gillar hur de blev i bak.. Men kunde ha varit längre i fram :/ Men som sagt, de växer ut!!



som ni nu ser, så e min hårfärg helt katastrof.. Ska försöka hinna färga de i helgen. Men får se om ja hinner, annars får ja leva med de i några dagar till..

Köpte även en ny grej till håret..
all in one.
10 unika egenskaper i en produkt :) elena min frisör tipsa mej om den och hade i den i mitt hår =)
så hoppas den är värd pengarna haha..

nä nu ska jag inte tråka ut er mer, men som sagt en stressig dag..

Ps: vi får se om katterna kommer i morgon :( De hade bokat fel tåg..,eller inte fel tåg, men de hade glömt boka sittplatserna i djur vagenen.
så¨vi får se om de kan ta med dom iallafall.. eller så vi vänta 2 veckor!!
Jag vill så gärna ha hem henne i morgon.. så snälla håll tummarn ni med!!

Nu slutar jag skriva

puss hej

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skitsnyggt i håret tycker jag! Vill se framifrån också ;)

Låter som att du haft en massa att göra, det går i ett - hade du haft bil hade det gått snabbare, men man får mer motion med cykel och buss! :)

Pöss!

2011-10-27 | 21:46:54
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: