Oktober??

hej hej..

Är det verkligen oktober?? På vädret märker man det, men min hjärna har inte fattat att sommaren är verkligen slut nu :(
Kalla o gråa dagar är verkligen inget för mej :(

Kom hem för en liten stund sen. Har jobbat på åhléns i dag med ;) 08.00-16.30 och efter de så åkte jag direkt ut till mamma o pappa där de bjöds på mat.
Så skönt att få maten serverad när man e trött och har jobbat hela dagen.
Men dagen har gått så fort och efter de få timmar jag sov i natt så ska de bli otroligt skönt o lägga sig snart.
Upp kl 06.30 i morgon igen och då ska jag oxå jobba, fast på dagis ;)

Ska va på småbarn så kommer ha helens 2 godingar *gilla*

sen efter blir de att kika förbi elin en sväng och krama zigge =) och elin med såklart haha.
sen hem o stääääda.. Skulle gjort de nu när jag kom hem, men kl är för mycket och jag är helt enkelt fööör trött.

På onsdag ska jag till arbetesförmedligen på något intro möta *tråååkigt* men men jag måste.
sen får jag se vad jag mer hittar på.

Har fått 3 tider att jobba nästa vecka på åhléns och sen va de nog 2 tider till veckan efter.. Ja men huvudsaken är att man jobbar liiite iallafall :)

Hur har eran dag varit?

Hur många av er har bloglovin?? seriöst.. Jag HATAR de nya systemet, så jag klickar alltid på de gamla. + att alla inlägg kommer inte upp.. Så vissa av mina vänner har uppdaterat massor men jag ser de inte.
så jag måste alltså gå in på bloggen för att kolla om de har uppdaterat.
HMMM???!!
Bloglovin är ju till för att slippa gå in på varje blogg o kolla NÄR och OM det har uppdaterat. Utan bloglovin uppdaterar det åt mej.
Nej som sagt.. Nya systemet är KASST! Men de skrev jag till dom oxå ;)

Nej nu ska jag tvätta bort sminket och ladda för att sova strax

puss

Bjuder på några kort på min lilla brorson adam :)



Tänk att han blir verkligen 1 år nu 29 oktober.. Va hände??? hahaha!!



sen slänger jag in en grym låt med rihanna *me like*




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja snacka om höstväder på riktigt! Brrr!!

Jättesöta bilder på lille Adam (gos)

Härligt att du får jobba så pass mycket ändå:)

PUSS!

2011-10-05 | 12:29:36
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har Bloglovin men använder som du det gamla! Jag fattar inte alls det nya - precis som jag inte kommer att fatta Facebook sen =(

Pöss

2011-10-11 | 22:54:48
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: