Onsdag

Hejsvejs

Har jobbat 07.30-16.00 och när jag kom hem så började jag städa direkt.
Lite små grejer kvar som jag ska ta strax.. sen är det städat och klart.
Likabra att börja direkt när man kommer hem, för sätter man sig ner o vilar så orkar man inte sen ;)

Sen när jag städat de sista så blir de att göra mat och sen ska jag slappa heeela kvällen i soffan.
Grey´s anatomy i kväll oxå *wihoooo*

I morgon är jag ledig, fick frågan om jag ville jobba, men jag känner att jag behöver va ledig i morgon, jätte dumt att inte jobba I KNOW!! Men har massor som jag måste fixa med som ja inte hunnit eftersom ja jobbat konstant nu i 3 veckor och allt kommer efter..
jag har som sagt en del att göra.

sen ska jag föröka hinna träffa sara en sväng i morgon o fika med henne *MYS*

Hur har eran dag varit so far?

Tänkte visa armbandet jag köpte på åhléns i måndags :)
Visst är det fint ;)



hela 15 kr betala jag för de *hihi* Det är 70% på utvalda smycken och sen har vi 30% oxå så det va ju som hittat...
Köpte ju ett likadant till mamma, men det hann hon ju knappt se innan bus ungen emilia slet sönder de :(
Finns inga mer kvar heller, så kan ju inte gå o köpa ett nytt..
vi får försöka laga de ;)

Nä nu ska jag städa de sista och sen laga mat va det med ja.

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: