seriöst..

hej hej

Jag har precis städat lite.. Skulle storstäda, men jag skippar de i dag. Jag tog de mesta, men moppa golv o sånt får fan vänta :P

Sen så är det såå jävla kallt.. Undra när de kommer o sätter tillbaka termostaten eller va fan de heter. Så jag kan sätta på elementen.
jag skakar så mycket fryser jag.
Händerna är ständigt kalla.. BRRR!!!

Vakna tidigt i dag för hade möte.. Skulle ha tagit 2 timmar men va klar redan efter 1 timma *gött de*
Va iallafall otroligt trött i morses så jag fick tvinga mej själv upp.

I går jobba jag på dagis, gick superbra.
sen fick jag även en tid utav en annan avd som ville att jag skulle jobba *gött* sen skicka marie ett mess i dag så fått ännu en tid på åhléns.. börjar bli fullt med tider nu  och de GILLAS!!

skönt iallafall o ha en ledig dag i dag. Men ska bara va hemma o slappa och samla energi :)

Men sådana dagar är underbara oxå, slippa ha massa måsten och bara kan vara liksom. Håller ni inte med?

har iiinget intressant alls att skriva

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: