Snart snart snaaart :P

åhh om ca 30 min så ser jag henne för första ggn live :) Min lilla stella kommer :D
ag har längtat heeela dagen!!

Tur att man har jobbat i dag så att tiden har gått fort :D
jag o lina jobbade ihop i dag o det va skoj :) Sluta halv 4 och då åkte jag till maxi o handla hårfärg o så, måste färga håret i kväll..
Om nu lilla stella tillåter mej hihi..

handla även present till adam, som ska firas i morgon..

gick även över till djurmagasinet och handla halsband till stella och en grej som man häller över kattsanden så de inte luktar illa haha..
o även en transport bur =)
lina köpte en leksak till min lilla tjej :D

ja nu väntar jag ivrigt!!

Jag stannar inte länge hos lina för hon inte ska vänja sig att va där.. hon ska ju va hos lina hela dagen i morgon för att jag ska på kalas och sen så ska vi ju ut på kvällen o då¨får stella och smilla va tillsammans :D
så blir hem och ha idol mys :D

elin kommer oxå o myser med oss :D

Näe nu ska jag ta på mej, så jag e redo när lina hör av sig o säger att jag kan gå bort :D

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: