söndag

Hej!!

ligger i soffan o kikar på en film, men vet inte riktigt vad jag tycker om den.. Men får väl se klart de, just nu har jag satt den på paus så jag kan blogga.
¨Kom på att jag inte gjort de i dag än Hihi..

I går såg jag crazy, stupid, love och den va superbra och helt klart sevärd..
Den går på bio just nu, men ni som inte "köper" den på nätet får gå på bio el vänta tills den kommer ut på dvd haha..

Trailer



I dag har jag inte gjort mycket.. En riktig slö dag =)
Började städa förut, så hela köket, badrumet och halva vardagsrummet e nu clean. =) Men sen fick jag huvudvärk så va tvungen att lägga mig ner och sen orkade jag inte resa på mej igen hihi..

I går så va jag hemma hos elin, vi laga middag och så kom även micki som va sällskaps sjuk o ville oxå mysa med oss <3

Middagen



Mickis va den lilla, hon får inte plats med mer, för bebis tar upp allt hihi.. och elin var vrål hungrig de syns, de va ja med hihi..

innan vi satte i gång med maten så hade ja o zigge mys i soffan o kika på madagaskar 2 =)
söt unge <3

 



Nä nu ska jag kanske se klart filmen o sen diska lite.

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

min älskling<3

2011-10-26 | 00:16:13
URL: http://xeelinax.bloggsidan.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hahaha, den där filmen ska vara sjukt bra - den vill jag se! :)

Pössen!

2011-10-27 | 15:34:53
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: