söndag

hello!!

Redan söndag och helgen har gått otroligt fort :(
Fredagen bestod ju av jobb hela dagen, sen kom ju stella oxå =) och jag och elin hade idol mys hemma hos mej.
I går lördag så¨fyllde min brorson adam 1 år. Så vi firade honom. Med mat, och massa tårtor och paket.
Lina va kattvakt åt stella medans jag va på kalas.

Lilla stella hade hoppat ner från linas soffa och stukat sin lilla tass :( Så nu haltar hon och de skär lite i hjärtat, för jag vill ju inte att hon ska ha ont liksom.. men katter läker väldigt lätt så jag hoppas de försvinner snart.

Sen efter jag va på kalas så åkte jag hem en snabbis och gjorde mej iordning och drog bort till lina.
Då va de sax för lite fest haha.. Det var jag, lina och pernilla och kvällen va sååååå bra!!
Hemma hos lina drack vi vin, dansa just dance 3.. Grymma låtar va det med :D
som min, Party rock anthem :D

vi ca 23.30 drog vi ner till stan o in på bogrens för att skaka rumpa och de va såååå skoj :)
En lyckad kväll med andra ord :D

Har knappt inga bilder från i går, jag va dålig på att va fotograf haha.. Men ska lägga in dom senare sen, så¨då kommer de upp om de fanns några bra :P

Nu på morgonen har jag diskat o plockat lite, ska strax göra lite mat..
mamma o pappa och filip skulle komma förbi och kika på lilla stella.. så ska ringa om en stund och se om de kommer..

Alltså kolla min katt..
Hon är ju såååå S Ö T
kolla hur hon sover hihihi..



Nä nu ska jag göra mat

måste till affärens sen med.. så kan passa på o hämta min cykel hos lina,

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Lilla gosingen! Man vill ju bara pussa på henne :)

2011-10-31 | 12:34:58
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Sötisen då!! Åååhhh...

2011-10-31 | 15:13:31
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: