söndag

Hello!!

Har världens huvudvärk.. Eller fick de för en liten stund sen.
Blev mycket för min lilla hjärna när mamma ringer o gråter :(
Mamma liksom <3
FAN..
Varför tänker ja inte gå inte på..
och fråga inget och säg inget till någon och fråga in min mamma varför eller nått.
det är personligt mellan mej o mamma.

Blir bara så ledsen när man hör den man älskar mest gråta.



Söndag i dag.
Vakna strax innan 12 i dag och det va otroligt härligt.
Tog de lugnt och käka lite frukost..
Sen tog jag på mej och promenixa till ryd. Elin mötte upp mej vid karstorp.
Zigge sov så sött i vagnen, så vi satte oss på bryggan vid vattnet o prata massor om allt.
UNDERBART.
Vädret kunde ju inte varit bättre heller.

Går inte lägga upp bilder just nu, så får visa dom i morgon.

sen följde jag med elin hem för hade glömt lite grejer där..
sen åkte vi till maxi för båda behövde handla.
Kom hem o laga mat, men glömde göra tillräckligt till jobbet i morgon *suck*
så får ta med mig smörgåsar i morgon.. Men det e okey :)
Har ju bara 30 mins rast i morgon så då gör de inget om man äter något lätt liksom ;)

har städat oxå.. bäddat rent i sängen o gjort i ordning lite dipp som står i kylen som jag ska ha sen.
Blir en film och sen får jag ju aldrig nog av grönsaker o dipp *mums*

Börjar mitt nya liv i morgon..
slut på allt onyttingt.. ska försöka äta bättre och måååste ut och gå mer. Detta funkar liksom inte.
hatar  träna och allt som hör till de, men ut och gå med musik i öronen är en grej för mej :D

Jobbar 11.00-17.00 på åhléns i morgon sen åker jag ut till mamma direkt efter.
så blir ingen promenad varken i morgon eller på tisdag, men ska gå onsdag och torsdag iallafall.

Hoppas ni har haft en fin söndag?

Puss

två låtar som spelas mycket här hemma :)


LMFAO - Sexy and i know it




Bruno mars- It will rain



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: