Tisdag

Godmorgon..

Jag vakna fan halv 1 i dag.. haha ja jag va galet trött med lite sömn de senaste dagarna, så jag passa på att sova ut ordentligt i dag :D

Tisdag i dag och vad ska jag göra??!!
Jo INGENTING, jag vägrar visa mej ute haha...!!
det e inte så jätte illa, men det e ABSOLUT inte bra nog för att gå ut hahaha!!

Så ska strax laga lunch.. Blir enkelt! Falukorv med pasta :D
sen ska jag pyssla klart här hemma.. Höll ju på att städa i söndags och då gjorde ja massa så ligger en del grejer som ska kastas och en del som ska in i skåp..
sen är frågan OM jag orkar att ta tag i sista gaderoben och rensa den..
har sagt de flera veckor nu.
Men det e såååå tråkigt, så frågan är om ja verkligen orkar :D

Tänkte jag skulle åka ut till mamma o pappa i kväll.. Men då får de nog hämta mej haha!!

Vad ska ni göra denna dagen?

Här får ni en grym låt :D
Gammal i know, men i love it :D




I morgon ska mitt hår färgas igen som jag sa =) sen på torsdag ska håret klippas *äntligen* sen hade jag tänkt o beställa bruna linser tills i helgen.. MEN eftersom ja måste köpa 2 st hårfärger i morgon så kommer inte de sista av pengarna räcka att beställa linser i dag :(

Men stod att om man beställde innan 14.00 så får man 95% de dagen efter.. jag får ju lite pengar på torsdag, så gör jag beställningen innan 14.00 på torsdag så kanske man hinner få de på fredag :D

Lilla adam blir hela 1 år på lördag så måste hitta något till honom med, gud 1 år!!! vart tog tiden vägen :P

Så känns som det e fullt upp i veckan..
jag o lina prata om utgång på lördag oxå.. Känns som ja behöver ut o skaka rumpa hihi..
dock ska ju adam firas först, så jag hoppas jag inte kommer iväg allt för sent =)

är det halloween i helgen, någon som har koll på de?

Nä nu ska jag kolla om KÖRVEN är tinad haha

puss

ps: Skriver alltid citat på min facebook.. Kanske något jag ska börja med här med.. Det är inte mina aså.
Men ett citat när mitt inlägg är slut vore nått va ;)

Ni får ett nu haha..


When the past is dead, let it rest in peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: