Torsdag

Godmorgon..

Har precis gjort iordning mej lite..
Ska ta på mej o ringa pappa så han inte har glömt att vi ska till banken haha..
Jag får ju min lön utbetalad på avi när jag jobbar på förskola och de vill jag ju inte, de måste in på kontot.
så ska ner o ta ut min lön o sen sätta in på min bank o fixa så den alltid hamnar där haha..
Krångligt I KNOW!!

sen ska jag till willys och handla kattmat och kattsand :D
om pappa nu hinner köra mej på sin rast.. Men jag orkar ju inte cykla med allt hem haha..

kl 13.30 är det ÄNTLIGEN dax att klippa mej. Mitt hår har blivit såå långt och sen så är de bra slitet nu eftersom jag exprimentera med mitt hår.
Håret e ju inte bra än.. så när jag åkt ner till Ö&B och handlat så åker jag förbi maxi oxå och köper en hårfärg o slänger i :P

sen blir det att fixa och dona hemma, ta bort allt som ligger framme som stella inte får komma åt.
som typ sladdar och lite sånt :)
åhhh nu längtar jag så tills i morgon kväll :D

Sen så ska jag jobba i morgon på förskola, jag o lina ska jobba ihop :D första ggn vi gör de hihi.
så ska bli skoj :D

just de måste handla present till adam oxå när jag e på stan sen..
och måste till systemet..
och handla ny mascara...
va fan blev mycket nu haha..

jaja de får gå ;)

Ha en fin dag

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Det låter som att du har fullt upp hela dagen. Men då går dagen snabbt och då går det fortare tills i morgon kväll:) Kram

2011-10-27 | 11:35:51
URL: http://treblevfyra.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att vi kan ses snart - helst före februari! ;)

Har bokat hotell idag! Tjohooooo - ska bli så sjukt skoj! Då ska vi göra Stockholm bejbi! ;)



Pöss!

2011-10-27 | 15:32:28
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: