Torsdag

Hello..

Vad gör jag för kul??
Jo jag skulle iväg o träffa en kompis, men så kom något i mellan, så nu sitter jag här och tänkte passa på o fixa lite här hemma, ta de som jag inte orkade i går.

Jobbat i dag på dagis, 09.00-16.30 och det gick superbra, va på ny avd i dag oxå. Men alla va så snälla så som sagt de gick super. Det e gött när man väl har fått in foten, för då hoppas jag de blir mer jobb hihi..

sen efter så följde jag med lina bort till maxi, jag skulle köpa cigg och lina skulle till telenor.
sen gick jag hem o käka gårdagens middag för orka inte göra någon i dag.

I morgon är jag ledig, så elin fråga mej om jag ville sova hos henne, så ska faktiskt göra de. Hon fyller år i morgon oxå, så jag får gratta henne ordentligt på morgonen :)
sen blir de kalas på eftermiddagen.

I dag har de verkligen varit sjukt kallt ute och även inne.. Jag gillar inte hösten.. Snälla kan sommaren komma tillbaka???!!!

Nä jag ska packa ner lite grejer så det e färdigt så jag vet vad jag behöver ha med mig ut.

Hörs nog inte mer i dag

så puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: