ännu en jobb dag

hejsvejs..

Kom precis hem från jobbet. Har gått super bra även i dag.. och gud va man har saknat att jobba med de små liven :)

Men morgonen starta inte riktigt bra hahaha..

I går kväll när jag skulle ställa alarmet på mobilen så stod de.. ringer om 6 dagar och 6 tmmar..
öö näää skulle inte tro de va..
så jag vågade inte lita på om den skulle ringa.. jag skulle upp kl 05.00 och jag visste att johan skulle upp då med..
så jag bad han ringa o väcka mig..

mycket riktigt han ringde..och ringde.. och ringde och ringde.. till slut fick han tag i mig..
godmorgon.. är du vaken.. öö nä knappt..
men kl är tio i 6...!!!!
VA?? nej du skojar..
neeej kl är tio i 6.. jag ha aldrig stressat så mycket i heeela mitt liv..
jag började alltså halv 7 och bussen gick 06.15..
på 15 min var jag klar och borta vid bussen.. hann precis!!

Ja kl hade inte ringt.. och johan hade ringt 8 ggr hahaha.. TACK du är bäst att du inte gav upp och sket i och ringa efter att ja inte svara.. =)

vilken morgon.. haha OMG!!

Nu är jag iallafall hemma och ska vila lite för e sååå trött..
sen ska jag städa o plocka lite här hemma..
sen packa, för i morgon kl 9 åker vi =)
ska bli sååå skönt o komma iväg lite!!

Hoppas ni haft en bra hittils och att ni inte va lika stressade som jag i morses ;)

Vi hörs senare i kväll

pusss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas ni får mysigt i Norge!!

2011-09-23 | 07:01:18
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: