Bättre

godmorgon..

Går omkring o plockar lite i lägenheten.
Varför ska man alltid dra fram halva gaderoben när man ska ta på sig?? och varför har man aldrig tiden att plocka in det  igen.. Ja stressar jämt och står sista minuten innan ja ska gå o väljer kläder och sen kastar ja resten i soffan och så kommer man hem o ser hela klädhögen haha..
Ja så var de i går.. och när ja kom hem orkade ja inte plocka in de.. Så nu har ja gjort de :P

Ska strax sminka mej lite bara och sen kommer mamma. Vi ska till elins esplanad en sväng och sen efter ska mina fönster putsas *äntligen*

Jag har ju försökt själv men resultatet då blev nästan värre än innan haha så nu får mamma visa vad hon går för :D

så blir en mamma/ dotter dag i dag och I LOVE IT!!!
Vad vore man utan sin mamma? <3

Sen skickar ja en tanke till helen som är uppe i sthlm och springer tjejmilen *hejja hejja hjärtat* YOU CAN DO IT!!!

sen vet ja inte vad som händer i kväll, men orkar inget heller!
Så blir nog att köpa massa flööt och bara ligga i soffan *yes*

I går hade jag en hel dag med elin *mys*
Vi va först på stan och hon  skulle lämna tillbaka ett par byxor på vero moda men kom där ifrån med typ 2 nya outfits haha :D

sen åkte vi och käka satt o prata lite om allt :)
sen åkte vi ut till hennes lägenheten i ryd för hon skulle måla de sista i vardagsrummet.. och ja eftersom ja hade nackspärr så fick ja snällt va social, men de funka fint =)

senare sen kom johan F och vi alla satt o fika och alla tycks ha ett problem hahaha.. ja det är ett have to been there story :P

och denna sysselsättningen va rolig :D vi var ju tvunga att prova zigges nya leksaker innan han får använda det haha..



min står på asken haha :P

Va hemma sent på kvällen och dagen hade verkigen varit toppen *me like*
dock så förändrades kvällen ganska fort..

Ja ibland undrar ja när det e min tur att va lycklig.. Verkar som lyckan inte vill vara min vän just nu.
Men ja biter ihop.. Finns väl fler antar jag!!

Nä nu ska ja skynda mej o sminka mej lite innan mamma plingar opå dörren haha..

pusss


Kommentarer
Postat av: Helen

Thanks baby..!!! OMG så varmt de har varit. Stålande väder.. Tiden blev så där men är iaf nöjd att jag har gjort detta.. Såååå kul..!!!! 1,07 stannade klockan på.. :-) puss

2011-09-03 | 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: