Dagen

hello!!

Kom hem för en stund sen, elin kom ju och hämta mig förut.. så åkte vi o fixa lite grejer.
Sen åkte vi och handla.
sen har vi haft en lugn kväll hemma hos henne.
Vi käka lite kvällsmat och sen kom johan oxå lagom till kvällsfikan :)

Kladdkaka blev de hihi :) MUMS!!

Johan körde hem mig för ja måste duscha o sen sova.
fick mess från dagis i dag så ska jobba på myggdansen i morgon 09.00-17.30 =) sen ringde även åhléns o ville att jag skulle jobba i morgon.. attans att både hörde av sig samma dag ju :(

hade varit bra om ja kunde jobba torsdag oxå.
aja vi får se hur de blir med de ;)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen o sen krypa ner i sängen.. har ju varit vaken sen 05.20 i morses..
konstigt nog trodde jag att jag skulle va tröttare än vad jag är.. Men kommer kanske när ja lägger mig i sängen ;)

Hoppas ni haft en bra dag..
vi hörs i morgon

natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va gott det lät. Får nog också baka lite ;)

2011-09-21 | 10:44:08
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: