Den åkte i marken!!!!

hej hej..

Har precis kommit hem!!

När jag hade städat klart förut så kände ja mig så jävla raslös så ja slängde på mig lite smink snabbt och tog på mej och cykla till ryd.

satt o prata om allt mellan himmel o jord med mamma och sen gick jag bort till elin o höll henne sällskap medans hon måla badrummet =)
Blir toppen bra =)

när jag cykla förut så hände något som bara INTE fick hända :(
Jag stänger ALLTID fickan på jackan när ja har mobilen där i.. men av någon anledning glömde jag det i dag..

Hade kommit till lunden och cykla ganska fort.. då känner ja hur mina hörlurar rycks ut ur öronen och hör en smäll bakom mej..
FUCK är de ändå ja tänker..
kliver av cyklen o promenerar bort där min mobil ligger på asvalten..

den är hel.. MEN alla hörn är bortskavda och försvunnit en liten bit i ena hörnan..
ÅHHHH jävla klantarsle...
jag ville bara lipa.. Mobilen e ju fan knappt 1 månad gammal...
Ja men nu är de bara gilla läget..

Måste köpa ett skydd till den iallafall.....

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen fixa iordning mej.

skulle åkt till ikea på lördag, men vi åker i morgon istället.. jag, elin och johan.
både elin och johan ska shoppa till sina lägenheter =)
Jag ska köpa ljus och nya handtag till mina luckor i köket :)

nä men skönt o komma iväg och göra något =)

Hoppas ni haft en bra dag?

Här slänger ja in en skön låt och sen säger ja godnatt.



puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad tråkigt! Jag gjorde samma med min - men hade den i cykelkorgen och körde på ett stort gupp så att den hoppade ur! =( Så lite skador/skavsår i hörnena men ingenting annat =(

Krama

2011-09-16 | 02:54:29
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: