falskhet...

hej hej!!

Kom hem för en stund sen.. Varit borta hela dagen!
 Hade möte kl 11.00 i morses.. Hur de gick?? ja de vet ja inte :/

sen mötte jag upp elin och lina så kika vi lite på stan och sen tog vi lunch på tai pak *mums*
Varit mätt heeela dagen efter den buffen :P

Efter de har jag o elin gjort massor, In i bilen.. Ut ur bilen så va det hela resten av dagen haha..
Åkte med elin hem..
jag gjorde en hallon o blåbärs paj :D
johan kom oxå sen så vi alla satt o fika o tjata och skratta som vi alltid gör *det är guld*

Ja dagen har gått såå fort.

Fick även en jobb tid på dagis i dag, så det va bra :D

Nu ska jag slappa i soffan innan ja sover.

Ska upp i ganska tidigt i morgon, ska till polisen ( nej jag har inget gjort haha ) sen till skatteverket och sen åker nog jag och elin till falköping o snor iväg johan från jobbet och lunchar :)

sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda :D

Lova kort från norge i dag ( men orkar inte lägga in dom ) och tog även kort i dag.. orkar inte lägga in det heller.
Ja jag vet att jag har blivit dålig på att lägga upp kort.. MEN de kommer ;)

Nu till rubriken..
Jag e så otroligt trött på falska människor i mitt liv.. TACK & LOV finns de inte många utav dem. Utan har världens bästa vänner!!
Men ibland så känner man att hur mycket man bryr sig om folk, så får man ingenting tillbaka.
Man stöttar en människa i ALLT.. men vad får man tillbaka??


Men är man blåögd och tror att de funkar att hålla på såhär..
så lita inte på att jag stannar.. DU märker kanske redan att jag backat??

jaja..

Ville bara få ur mej lite ;)

Nä nu ska jag slappa

pusssss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Falska människor är inget att ha, bort med dem! ;) Puss gumman!

2011-10-08 | 16:19:52
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: