Gårdagen

godmorgon..

skrev ju bara lite snabbt i natt va som hände i går ;)

Så ska skriva ett riktigt inlägg nu haha!!

Jag är iallafall GALET trött.. somna nog 4 i natt och gick upp halv 10.. ögonen svider.
Men har duschat och sminkat mig nu iallafall.. ska bara ta på mej och sen vänta på att johan kommer o hämtar mig.
Vi ska åka först till skultorp och lasta alla elins grejer sen ut till ryd och bära in allt o börja små fixa lite :)

så ser dagen ut nu =)

Går dagen då ;)
Vi åkte i från skövde runt 12 tiden tror jag och vi begav oss till ikea :)

Jag skulle oxå shoppa lite, men när vi skulle äta o jag skulle betala så låg inte min bankkort i plånboken.. Nä för den låg ju i min jacka hemma ( hade varit i affären på morgonen och glömt ta ur de ) åhhh jävla klant!!!
Visst jag kunde låna både av elin johan, men nä ja gjorde inte de..

så får bli en tripp dit snart igen.,. MED BANKKORT ;) haha!!

jag har skrattat så tårarna rinner kan jag medel er.. Shit vilken rolig dag!!
Efter vi varit på ikea så lämna vi av allt elin köpt i hennes lägenhet och sen åkte vi till johan o pyssla i hans lägenhet.

ja jag va hemma sent i natt haha..

Här kommer massa bilder :)

Johan sjöng så fint i bilen ;) Ps: har även en video på de.. men den fick ju ASBOLSUT inte lägga upp haha!!



Min fiina elin <3



Jag & johan utanför ikea =)




Ja ni kan ju förstå varfö man skratta konstant.. Räcker med att ja ser denna bilden haha..




Vi hade verkligen kanon väder i går =)



Jag i bilen ;)



ja sen spåra de ut totalt hahahaha!!






hahaha ja jösses :P Finns massa mer kort, men njaaa de behåller ja för mej själv hahaha!!

Nä nu måste ja skynda mig ;)

Hörs i kväll

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA låter som en underbar dag!! :D Hoppas ni får en kanondag idag med!! Får ta fikan i veckan kanske? :) PUSS

2011-09-17 | 15:49:49
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Schnygging!! :)



Pöss!

2011-09-23 | 22:21:40
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: