gråter...

Ja jag gråter... Fast inte för att jag e ledsen av något som har hänt. Utan jag gråter för jag har såååå ont.

I går vakna jag av att ja kände att ja hade ont i nacken.. va liksom inget speciellt då utan dagen gick o de va framåt kvällen ja började känna av det mer..
Nackspärr har ja fått.. så inne helvete oxå..

När ja skulle lägga mej i går så visste ja inte HUR jag skulle ligga..
Hela natten har ja varit vaken..
Har tagit värktabletter.. masserat... värmt riskudde och lagt på.. JA ALLT..
Men smärtan är där liksom hela tiden.. och röra huvudet e ju inte att tala om..
åt ena hållet går de bättre, men åt andra.. OMG vilken smärta!!

Hur får man bort de?? Om någon vet något knep så TELL ME!!!

ja nu vet ni det iallafall!!

Godmorgon.

Torsdag i dag och ja har verkligen inget planerat och tur e väl de med tanke på hur ja mår.

ska kila till affären om en stund och köpa cigg och lite annat så jag kan laga mat sen..
Blir nog kyckling i dag med bulgur *MUMS*

Vad ska ni göra i dag då?

skriver mer sen

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nämen stackare! Massage kanske hjälper lite? Hoppas du snart är bättre!! KRAM

2011-09-01 | 15:04:40
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: D i v a

OH! det är fruktansvärt, jag fick det en gång och kunde inte på riktigt inte ta upp huvudet från kudden. Calle fick hjälpa mig upp sedan när han åkte på jobbet fick mamma komma hit och ringa på akuttiden. Jag var tvungen att lägga ner huvudet och "snurra" på det. & fan så släppte det! :) men förstår din smärta!



TACK fina du för din stöttning!

KRAM

2011-09-01 | 17:59:29
URL: http://bjorkell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: