heeeej

Hejsvejs :D

Nu är jag hemma igen efter en TOPPEN helg i norge =)
Jag har varit hemma ett tag, men har duschat.. plockat upp resväskan.. o sen så sitter ja med alla papper som ska med till mötet som jag har kl 11 i morgon..

faan vad allt ska va krångligt.. Men men de som ja inte kan skriva på, för de väl förklara för mej i morgon då.
sen är det massa andra papper som ska med..
ja de gäller ju att ha KOLL :P

Helgen har verkligen varit sååå behövlig.
I fredags åkte vi härifrån runt säg 10 tiden.. tanken var att vi skulle komma upp i tid.. men vi var ju tvungna att stanna på Torp och fika och strosa runt i affärer i nästan 2.5 timme haha..

sen så stanna vi ju och käka o så.. Så vi var nog inte uppe förens vid 19 tiden och tanken var att vi skulle va uppe vid typ 15 tiden hahaha.. jaja vem orkar stressa liksom ;)

Fredagen blev lugn.. Jag sov en del i bilen och sen satt vi uppe till hmm 23.30 eller nått!! Alla va jättetrötta och har man jobbat hela veckan o gått upp tidigt så är man ju helt slut..
så somna kanske runt 00.00 tiden och sov i 10 timmar.. vakna vid 10.00 sen åkte vi iväg o handla lite o sånt.. va tillbaka runt 16.00 och då somna jag på soffan i 3 timmar :D
ja så utvilad var man på lördags kvällen iallafall haha.. men då somna ja inte förens 04 heller :P

men jag sa ju att jag skulle ta denna helgen till att samla energi och det har jag verkligen gjort ;)

Hoppas ni har haft de bra här hemma?

Bilder och sånt kommer i morgon, för just nu så måste ja fixa klart mina papper så jag kan slappa i soffan till en film och äta lite naturgodis :)

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: