jag vet....

Hej Hej!!!

Ja jag vet att jag har varit super kass att uppdatera bloggen.. 1 gång om dagen e ju liksom INTE OKEY haha.. Men jag e alltid så upptagen och de går inte mobil blogga, så måste kolla upp vad det är för fel liksom.

Kl är strax efter tolv och jag har precis kommit hem.

Dagen börja super tidigt, vakna 2 timmar innan kl skulle ringa.. Så typiskt när man KAN & FÅR sova ut liksom :)

Kl 13.00 mötte jag upp sara och sofia utanför pim´s och vi beställde smörgåsar och satt o tjata ett bra tag.
sen kom även elin och johan..
Ja då blev det inte en tyst minut hahaha.. OMG!! stackars sara o sofia :)

efter de så gick ja in en snabbis på åhléns och handla ansiktsmasker, för mina e slut.
De håller på o bygger om där inne så det e totalt kaos, tur att jag jobbar nere på lördag haha.. ;)

sen åkte jag hem en snabbis innan jag åkte vidare till en "kompis" :)
där efter åkte jag sedan hem till elin, men hann precis kliva innanför dörren innan vi skulle ut, skulle tvätta bilen o handla.
så va bara att gå ut i blåsten igen :P

Sen laga elin middag ( lite hjälp från mej.. typ hällde i grädden o så hahaha )
mumsigt va det. Blev köttfärsås och spagetti..

Mysigt va ;)



sen så gav jag elin en ryggmassage :)

Johan får väl sin i morgon haha...

Nä men ännu en toppen dag med underbara vänner *gillas*

I morgon så är det min tur att laga middag, tanken var köttbullar och mos.. Men elin ska hjälpa mig med moset för det e jag värdelös på haha...
O varken jag eller elin e duktig på köttbullar *illa* så de får nog bli falukorv hahaha.. Vi alla 3 har ätit för mycket skit mat, så måste bli lite husmanskost oxå.

Ja de återstår och se i morgon vad som dukas fram :P

Ska upp tidigt iallafall för jag ska va barnvakt åt adam i några timmar, så han kommer hit vid 08.30 tiden..
så ska försöka o fixa allt som ska fixas nu så ja slipper tänka på det i morgon..

Rensa min gaderob i går oxå.. och herregud vad skit man har.. blev 5 påsar.. med mesta ska kastat och resten till myrorna eller nått..

har 2 gaderober kvar, men de får vänta tills en annan dag :P




Du gillar uppmärksamheten och de har jag märkt innan att du gjort.. Men det är ändå INTE OKEY!!

Ni fattar inget va?? Hahaha BRA!! :)

Me today



Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fin du är

2011-09-29 | 08:16:11
URL: http://treblevfyra.blogspot.com
Postat av: Sandriis

Åh va kul att träffa dom!!! Saknar!

2011-09-29 | 09:33:23
URL: http://saandraalicious.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh jiiises vad fin du är på kortet! Läckerbit! :)

Pöss

2011-10-11 | 22:53:32
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: