jobbat

hejsvejs..

suttit o pratat med liniz en stund nu.
ska göra lite kvällsmat nu och sen slappa i soffan.

<gick jättebra och jobba i dag =) de ville även ha mig i morgon, så ska va där i morgon med.
 dock hade både åhléns och en annan förskola hört av sig o ville ha mig i morgon.. Men jag hann ju tacka ja till detta före.
Åhléns ville ha mig på fredag oxå. men åker ju till norge då. Hade de erbjudit mej hela helgen hade jag stannat hemma.. Men gäller några timmar på fredag och då kan ja lika gärna åka iväg.
Vill ju träffa min mormor ju <3

I morgon jobbar ja 06.30-13.30 så slutar tidigt :P
då blir de hem o packa lite o så.

I går glömde ja min laddare hos elin, så har varit mobil lös hela dagen för hade inget batteri..
JOBBIGT!! haha!!

nej nu måste ja äta lite.

Hoppas ni alla mår bra

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Typiskt att alla hör av sig samtidigt. Det brukar ju tyvärr vara så.

Man känner sig helt tom utan mobilen. Eller jag känner så efter att jag skaffat Iphone. Innan det kunde det kvitta hehe. Kram

2011-09-22 | 08:38:14
URL: http://treblevfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: