Kort...

sa ju attjag inte skulle lägga upp några kort i dag haha..
Men här sitter jag och är sjukt uttråkad, så jag gör det iallafall innan ja kryper ner i sängen :D

Såhär såg jag ut dagen vi drog till norge :D Vi kom ju aldrig iväg ( brukar va så haha ) så jag passa på och ta ego kort *fniss*




här kommer några kort från norge.. Dock tog jag knappt inga, för jag orka inte haha!!

Min hund bobo som bor i norge ( ahh jag har hund haha :D för han är BARA MIN när jag e där )




Söta milla är ju en världens gosigaste hund, ( det är min kusins hund som gick bort ) Hon bor inte hos någon utav oss längre, men vi får hämta henne när vi vill och det känns skönt att veta att man kan göra de :)



mitt söta kusinbarn vanessa :)



Min kusin rebecca ( som för första ggn i hela sitt liv färgat håret mörkt och hon va kanon snygg i de )



Mormor bor ju precis vid vattnet och vakna till denna utsikten varje morgon e absolut inte fel.. Jag står på ett väldigt dumt ställe o tar kortet, men står man på verandan på sidan av huset så är det underbart!! och gå där nere på "stranden" med hunden är ju bara så fucking jävla UNDERBART!!




Ja som sagt de va inte så mycket bilder :D

Här är dagens bilder.

Jag i morses :P



Ps: Jag behöver veeerkligen klippa mej, håret e så "långt" nu så går inte göra något med det, sen får vi se om jag KANSKE bli blond imorgon hihi,

Elin <3



Min paj som jag gjorde hemma hos elin, dock tog ja kortet efter vi alla hade käkat haha..



så nu kan ni inte klaga på att jag inte lagt upp kort haha..

Nu ska ja krypa ner i sängen o sova några timmar innan kl ringer

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: