Lördagen

gokväll..

Ligger just nu i soffan och ska strax sätta på en film!

Dagen har gått i ett och den har även gått otroligt fort!!

Mamma kom hit vid strax efter 13 tiden och då kila vi bort till elins esplanad och kika i några timmar..

Kom hem med en nya tröja från cubus för 29 kr :)
och ett armband för 19 kr =)
två bra kap aså hihi..
Orkade inte fota de :P

sen när vi hade kikat klart där så gick vi över till prima och beställde pizza och tog med hem hit och hade lördags mys vid mitt köksbord.
Inte allt för ofta man använder de liksom ;)

sen efter vi var mätta o belåtna så börja vi med det som var tanken denna dagen..
PUTSA MINA FÖNSTER..
men fönsterna är sååå gamla så är helt repiga osv så visst blev de tusen ggr bättre än de redan var.. men man ser ju alla repor..

sen kan jag medela att jag svooor ett EX antal ggn..
På måndag skkkaaaa jag ringa min kvartersvärd och skälla.. eller ja inte på honom för ja känner honom.. Men på målarna som varit här..

I dag upptäckte ja massa målarfärg på fönsterna SOM INTE GÅR BORT.. sen massa målarfärg på min stol som stod i köket *INTE OKEY*
fönsterna fick ja sliiiita upp med all min kraft för att de stängt dom när de inte var torrt..
hur tror ni de såg ut sen då när man får slita upp fönsterna??

sen så har färgen inte torkat ( eftersom de stängt dom "blöta" så mamma säger till mej.. Men vad har du på din klänning???
-ja ba.. vadå?? och kollar ner.. joooo MÅLARFÄRG ÖVER HELA SIDAN PÅ KLÄNNINGEN..
så bäst för dom att de går att tvätta bort!! färgen ja hade på h'änderna fick ja nämligen slita med en bra stund innan de försvann..

hitta även målarfärg på mitt bord..
jaa aså ja kan fortsätta och nämna massor, men tror ni fattar!!!

Ja efter allt slit så blev ja nöjd med mina rena fönster och TACK TACK mamma för du hjälpte mig =)

efter vi var klara så unna vi oss denna


Mamma vispa vaniljsås :)



MUMS VAD GÖTT :D




Me today




Hela dagen har varit UNDERBAR... min mamma är bäst :D

Hoppas eran varit lika bra.

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Inte Okay. INTE OKAY!! ;)



Tack för dina kommentarer sötnos! Det är allt dags för en fika snart va? Måste babbla ikapp lite och höra vad som pågår i ditt liv och allt sånt där! :)



Har du det bra? Jobbar du mycket nu? Hur ser det ut framöver med jobb och allt? :)



Massa kramar!!!

2011-09-04 | 14:07:46
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandriis

Sådana dagar e GULD!

2011-09-05 | 12:11:15
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: