Måndag

hejsvejs!!

Ligger i soffan och kollar på tv.

I dag vakna ja tidigt efter ha sovit 3 timmar.. jag hade även i dag massa ärenden att fixa. Men nu är en sak fixat iallafall..
I morgon ska ja upp tidigt o ringa ett samtal för o boka tid.
ja det e mycket nu känner jag, men så skönt att man kanske kan få hjälp snart!!!

sen har ja inte gjort så mycket mer.. ätit resterna av tacosen ja gjorde i går.. vilat på soffan och bara tagit de lugnt.
Nu i kväll blir de film o lite mys.

Satt o kolla igenom korten från i lördags och 99% av alla korten ser förjävliga ut eller är suddiga haha..

Men här kommer några iallafall :D

Här har ni mej ;)



Jag, Lina och Malin





haha erika o jag :)



som sagt de va inte så mycket kort hihi..

Köpte ett nytt naglack i dag så ska ta på mej det sen så får ni kanske se resultatet sen eller i morgon ;)

Hoppas ni haft en bra dag?

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriis

Fint sminkad du var!!

2011-09-12 | 20:17:50
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: