Norge

Godmorgon!!

har precis duschat och NEJ jag blev inte piggare för de..!! Galet trött!
Men får sova i bilen :P

Vi åker om ca 1 timma och jag har massor att göra innan dess.. Men väljer ändå att skriva ett inlägg :P
Jag kommer ha en bloggfri helg nu bara så ni vet :)
Jag åker i väg för o vila upp mej och smala nya krafter.

Kommer hem på söndag kväll igen, så då kommer ett inlägg hur helgen varit :) Hoppas ni kommer klara er utan mej nu haha!!

Jag hoppas ni får en toppen helg iallafall :)

Puss


Me like this song :D


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, du kan ju sova i bilen! ;) Tills du får körkort och måste köra själv ;)

Pöss!

2011-09-23 | 13:12:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: