Tisdag

Hejsvejs

Då var man hemma igen!! Dagen har gått jättesnabbt verkligen.

Gick upp vid 09 tiden och fixa iordning mig, elin kom o hämta mej vid 10 tiden och då åkte vi ner till stan för o fixa lite grejer..
elin skulle till skatteverket och jag skulle till polisen för och hämta papper som ska fyllas i så jag kan få utdrag från mitt belastnings register, så nu är det påskrivet och jag har faxat in det =)

sen bar det av till falköping för o dra iväg johan från jobbet för att luncha.
Johan bjöd oss *TACK :) * det blev fisk iafall ni vill veta haha!!

Sen skulle ja gjort massa mer i dag, men jag orkade inte. Jag har sovit skit dåligt i natt så jag har slappat på elins soffa och kollat gamla kort. Fick mig några bra skratt där hahaha!!!

sen åkte vi alla och käka..
Vi skulle hämtat pizza hos brorsan, men han var ju ledig i dag ( typiskt ) så får bli det en annan dag helt enkelt :P

Har precis duschat o ska glo lite på tv och sen blir de nog sängen snart.

I morgon ska jag träffa sara och sofia *KUL* har inte setts på evigheter nu, så vi alla har massor at babbla om känns det som :) Blir en fika på pims.
Sen får jag se vad jag gör resten av dagen, jag behöver VERKLIGEN rensa min gaderob, jag skulle gjort de i dag, men det blev ju inte av.
Men som sagt, tar dagensom den kommer i morgon.

Vill passa på att säga att jag har verkligen vääärldens bästa vänner och alla är såå jävla fucking BÄST :)
Ingen nämnd ingen glömd ;)

Här kommer lite kort från dagen!!

När vi åkte till falköping så var jag ju tvungen att ta med lite färdkost :)



elin slappar i soffan :D Ifall ni undrar vart vi är så är vi på willy´s om de inte framgår i bilden ;)



johan passar skitbra bakom skrivbordet :)



Jag & elin fick även en present av johan i dag :) vaad säger jag inte, ni får allt va nyfikna *hihi*

Hoppas ni andra haft en toppen dag?
Nu måste jag föna mitt hår:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: