torsdagen

hej hej!!

Gick upp vid 9 tiden i dag för att jag skulle in till stan med mamma.

Trött som tusen var ja efter 4 timmar sömn, men det e väl inget nytt att ni läser att jag inte sover.. RIGHT?
Men upp kom ja och sminka mej gick knappt med dessa svullna ögon :P

Vi var på stan flera timmar och eftersom jag precis blivit "frisk" snorig o hosar gör man ju än, men är ju feberfri och så.
så kände jag när jag klev in genom dörren att kroppen var helt slut.

Men var otroligt skönt att komma ut bland folk igen :D

Handla nya gardiner till köket.. Jag har ju alltid haft panellänger i köket, men nu köpte ja två svarta gardinkappor och hängde där.
OVANT till tusen är de, men man vänjer sig väl antar jag.
skulle visa kort, men eftersom solen ligger på där nu så blir korten värdelösa, så slänger in ett senare i kväll sen.

vi var o käka lunch, på baguette stället, kommer inte ihåg va det heter.. Mysigt.
Men kände inte så mycket smak, så kan inte säga om de var gott eller inte haha..

sen handla ja även en liten present till liniz.

och lite annat måste ha grejer.

Håller nu på och fixar i lägenheten.. För när man e sjuk så orkar man ju inget.. Jo diska är väl de ända ja orkat med.. men resten ser ut som något katten släpat in.
så här ska de skuras o dammas osv.
KUL :/


Vad har ni haft för er i dag då?

Nä kl är redan halv 5 så får sätta fart.. Vill ju inte greja hela kvällen, utan vill gärna slappa lite oxå.

behöver gå till affären oxå..
mina topps är slut ( inte så lätt o sminka sig då kan ja medela ) toapappret är oxå slut ( tack o lov för hushållspapper haha ) och massa annat som e behövligt.
Men frågan e om ja orkar.. Jaja de stänger 21 så de måste jag bara orka ;)

hörs senare i kväll
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: