Fredags mys

Hej Hej

Kl är strax tolv och lina och smilla åkte precis.

I dag är de fredag och jag har varit ledig, men ställde kl på 08 i morses och drog ner till gymmet och körde bandet 1 timma och sen liiite styrka..
Känns skönt att man kom iväg så pass tidigt.. Inget folk och man bara körde :)

efter så åkte jag o handla lite och sen va jag bara hemma o slappa o sov lite på soffan.

Nu på kvällem så bjöd jag lina på tacos och så kika vi let´s dance och BB =)
vi förtjäna de tycker jag ;)
Stella och Smilla har busat hihi..

Men en underbar fredag har de varit.

Ska nog krypa ner i sängen snart o kolla tv och hoppas jag somnar.

I morgon är det lördag och jag får se vad jag hittar på.. :)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: