Helgen

Hello!!

Har precis kommit ut ur duschen.. Fick tummen ur förut och färga håret *GÖTT* så ska bara skriva detta inlägg sen föna håret och sova :)

Tänkte berätta lite om helgen :D

I går så vakna man tidigt.. Varför? Jo för att jag och lina skulle åka till gbg och shoppa :D
Tåget gick 09.25 och vi va framme i Göteborg 10.57 och då börja våran underbara dag.
Dock hitta jag inte så mycket men några kassar kom man hem med iallafall :P

Varför är det alltid så??!! När man inte ska shoppa då hittar man ALLT, men när man ska de så hittar man INGET. Knepigt de där haha!
Men vi gick nog i alla affärer som fanns och sen käka vi lunch och hade en toppen dag :)
Kl 18.02 satt två trötta tjejer på tåget hem.

När vi kom tillbaka till Skövde så va vi hungriga så vi kila till wallermans och käka middag.
Va sååå gott och vi gick där i från mätta och belåtna :D
Dagen va verkligen toppen och det e skönt och komma i väg och bara VA en hel dag. MER sådana dagar!

I dag söndag så va det gymmet som gällde i morses.. Blev 1 timma på bandet och sen lite styrka.. Kändes toppen bra när man gick där i från! Jag hade ju så ont i vaderna efter alla timmar man gick och gick i går liksom. Men gick bra ändå.

efter så gick vi ner till stan en snabbis och vi gick till vero och jag hitta ju självklart ett linne jag ville ha :)
så den fick följa med mig hem haha!!

efter så åkte vi ut till prima och käka sallad *mums* De har helt klart bästa salladen.
Slejman som har stället (b.la) va med i biggest loser och jag tycker allt ni ska kolla in hans hemsida
http://slejman.se

sen efter så drog vi till elins asplanad och shoppa lite till..
så 2 dagars shopping va vad jag behövde, men nu blir de lugnt ett tag haha..

Detta har jag handlat :D

Linne från vero moda



vit kofta från H&M



svart tröja från cubus



svart linne från cubus



halsband från en affär jag ej minns namnet på



Ett hjärta som ska ligga på balkongen som prynad



Vita solglasögon från cubus



3 par skor från skopunkten



ja de va shoppingen de hihi..

Nu ska jag lägga mig

Hörs i morgon

natti

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: