Långfredagen

Hej Hej

Ja långfredagen och jag har alltid undrat varför den heter så??! Är den extra lång eller vad?
HMM!!

Sitter iallafall i soffan och har precis kollat klart på en film på tv. Såg let´s dance innan men glömde av att slå tillbaka när utröstningen var.. så missa de. Men tur att aftonbladet finns, för de är snabba på nyheter hehe..

I dag har jag inte gjort mycket.. Vakna tidigt, men i går kväll kände jag mig lam och ont i halsen.
Vakna och kände mig inte direkt bättre.
Hallå inte blir sjuk IGEN nu bara.

så har bara tagit de lugnt i dag och det e skönt de med.
Ska strax krypa ner i sängen o försöka sova lite längre i morgon. Sen blir de att fira påsken med hela familjen.
tanken va utgång på kvällen. Men så blev de inte. Och så som jag mår nu hade jag nog inte pallat de ändå.
Men får se i morgon.

Ja som sagt har inte hänt mycket så finns inget skoj att skriva.
Hoppas ni haft en toppen dag

puss

Jag och stella <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: