Ledig

hejsvejs!!

Jag ligger i soffan och gör inte alls mycket! Kollar på tv och spelar wordfeud hehe!!

Har fixat lite grejer i dag.. sånt som ja dragit på. Har gjort iordning lite i köket osv!
Nästa vecka blir de balkongen, för den behöver ett rejält ryck ;) haha!!

Är ju som sagt ledig i 4 dagar nu och jag har inte planerat något, utan tar dagarna som de kommer :D
Har försökt få tag i mamma för hade tänkt o åka dit en stund.. Men tror hon jobbar, men ska försöka om en stund igen o kolla om vi kan laga mat och ha myskväll :)

Senaste veckorna har jag varit på så bra humör.. Allt känns så jävla bra! Längesedan ja kände såhär och ja det finns ju kanske en anledning till de. Men inget jag delar med mig här ;) (sorry)

Hoppas ni andra mår toppen oxå¨=)?

I går efter jobbet så drog jag till gymmet.. ÄNTLIGEN..har ju varit sjuk o sen har de suttit i såå länge. Men i går va jag i form igen.
Blev dock bara lite över 1 timma på gymmet.. Men alltid en bra början ;)

Nä har inget roligt att skriva. Där av dåliga uppdateringar tror jag ;)

puss hej

Min lilla snutta sussa så sött förut =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: