Ledig måndag

Hej

Japps ledig måndag som alltid.. Somna typ 03.30 i natt o vakna tidigt så va rätt seg kan ja medela.
Men fixa iordning mig och gick o mötte mamma på elins esplanad..

Blev en del shopping

bla detta ;)

En tröja från gina tricot



och detta linne från lindex ;)



sen handla jag även 6 par trosor, alltid behövligt och mascara, eyeliner, leggings och ett svart linne.

Skulle ju köpa skor, men hitta inga som tilltalade mig.. så får åka in till stan på fredag o kolla om ja hittar några där :D

sen när jag kom hem så tog jag tag i min balkong.. ÄNTLIGEN liksom :) så nu e det fint där ute igen.
Ska bara ner med lite skräp men får göra de i morgon..

sen somna ja på soffan för va helt slut och de kan man förstå med den lilla sömnen jag fick i natt!

Så sen har ja inte gjort så mycket mer faktiskt.. Precis kikat på BB och ska ställa mej o diska innan ja kryper ner i sängen.

I morgon är det återigen jobb som gäller.. Skulle slutat 15.00 men får jobba över till 17.00 och efter ska jag ner till gymmet o köra slut på mig själv :D

Hoppas ni oxå haft en toppen dag?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: