Ledig

Hej Hej!!

Håller på och städar lägenheten! Börjar bli klar.. ska bara dammsuga och moppa. Men ska nog laga middag först innan jag gör de.
sen är det lite grejer som ska ner i källaren, men får se om ja orkar ta ner de sen.. annrs tar jag ner de i morgon.

Vakna strax innan 10 i dag och med tanke på att jag somna 04 så trodde jag att jag skulle sova minst till 12. Men skönt att jag inte gjorde det. Min lediga dag och jag hade lite o fixa.

Så gjorde mig iordning och sen så skulle jag till stan o hämta lite papper, men tar de i morgon.
Så åkte ut till mamma o lämna lite grejer.

De har varit i norge i helgen och då hade hon med en liten present hem.
Denna söta lilla askkoppen :)



så nu pryder den ute på balkongen hihi!!
Nä dax o börja med maten. Blir fisk *MUMS!*

Hörs senare

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jättesöt! Men så ska du sluta röka snart och då behöver du den inte som askkopp utan kan ha den till blommor ;););)

Pöss!

2012-04-04 | 22:25:26
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: