Lördag

Hejsvejs!!

Kom precis hem från mamma o pappa. Har varit där sen typ 17.30 så blev ett par timmar ;) M Y S !!!

vi har käkat, kollat på tv och haft de gött :) Mamma o pappa beställde en resa oxå till spanien när pappa fyller år..
Jag kunde följa med om ja ville, men känner att jag vill nog åka i väg med kompisar i såfall :)
Men aviiiis blev jag allt hihi..

Vi åt supergod mat
färsk pasta med strimlad biff och ädelostsås *MUMS*

Ser gott ut va ;)



Va skönt och ha en lugn lördag. Jag är helt slut så va varken fest sugen eller orka göra något. I går va jag de, men i dag har jag varit för seg haha..

Men fixa iordning mej lite ändå för att se lite piggare ute

Me Today



Ska få besök senare sen (hihi) så än kan ja inte lägga mig, men jag kan vila en stund :P

Hur har eran lördag varit då?

I morgon så kanske vi ska åka till tibro till möbel affären o kika lite.. Vill ha så mycket nytt ju.
Så får se om de blir av, pappa va inte sååå sugen, men vi kan nog få honom på andra tankar haha..

Nä ska kolla om de finns någon film eller nått på tv

puss hej


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Spanien, vad härligt!! Jag vill också åka ut och resa! :) Blir lite svårt närmsta året dock - men siktar på Asien i februari! :)

Kram och puss

2012-04-25 | 03:46:31
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: