söndag

Hello!!

Vilken underbar söndag de har varit!!

Men ska berätta gårdagen först eftersom ja inte uppdatera då ;)

Det va lördag i går och dagen starta med att jag pyssla lite hemma.. sen tog jag o lina en cykeltur till stan för att gå till systemet.. Jag skulle göra ett konto utdrag och såg då att semsterersättningen kommit.. TACK!! Den va väääl behövd hihi..

efter stan så åkte jag hem o lämna cyklen o alkoholen och tog en promenad upp till brorsan o svägerskan.
Pussa på barnen och så va de ju så härligt väder så vi satte oss ute o fika.
Massa folk och massa skratt *lovely*

sen gick ja hem o slappa en stund innan jag började göra mej iordning..
Jag o lina gick ut på kvällen och hade en jättebra helg =) Va på bra humör och ja drack ju en del så man blev ju glad av de med haha..
Nä men en lyckad kväll :)


I dag då söndag..
vakna runt 13 tiden.. somna ju 05 i moses hihi ;)
så gick ja upp och tog på mej och cykla till djurmagazinet för o handla lite till stella.
sen cykla jag bort till lina för de vankades de lunch =)

Hon prova på ett nytt recept och de va veg lasange och den va massa god =)

När maten hade smällt så begav vi oss ut på promenad.. blev nästan en mil :) H Ä R L I G T!!!
9.8 km på 1 timma och 45 min =)
men de kändes när man kom hem sen. Men fy fan vad bra man mår efter =)

Så unna mej lite smått o gått nu i kväll..
har inte gjort de på hela helgen så tyckte de va dax haha!!

I morgon är jag ledig och ska fixa lite grejer.. sen ska jag nog till elins esplanad o kolla skor... Är av STORT behov av de just nu..
så hoppas jag hittar ett eller två par som jag vill ha =)

måste tvätta oxå.. men får se om ja gör de i morgon eller om ja tar med de viktigaste till jobbet på tisdag o går förbi mamma efter ja slutat.
AHH får se :D

Nu är jag iallafall galet trött..
så ska göra mej klar för sängen o sen sova.

Hoppas ni haft en bra dag och en bra helg

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Härligt att läsa att du har det bra hjärtat! Sånt gillas! :)

Puss

2012-04-16 | 12:21:53
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: