Söndag

Hejsvejs..

Kan man va mer seg i dag?? NÄ tror inte de. Men är det värt de?? HELL YEAH!!

I går så va det påskafton. Pappa kom och hämta mig runt 15 tiden för vi skulle äta påsk mat hemma hos mamma o pappa med hela familjen :D
Maten va super god och jag va sååå mätt och de satt i hela kvällen =)
Mamma är BÄST på o göra mat ;)

Barnen fick gå på skattjakt och leta efter sina påsk ägg och ja vi alla hade en toppen dag <3

På kvällen gick jag o sandra ut och oj oj oj vilken kväll!!
BÄSTA jag haft på mycket länge!!
Vi dansa som de inte fanns någon morgon dag och komplimanger kom hela kvällen och gratis drinkar.. Kan inte va så mycket bättre va hehe!!
Nä men en GRYM kväll och vi måste göra om de mycket snart!!

Innan vi skulle ut så la sig stella i sandras väska och tänkte sova :) Jaha då får vi ta med henne ut på krogen då ;) Hahaha klockrent!!



Vi va nere runt 23.30 redan och gick ut 03.00.. ATT man hade ont i fötterna då. Men hel klart värt de!!
Gick o la mig runt 06.00 med ett stort leende på läpparna :D

I dag blir de lugnt, ska strax göra middag och sen plocka lite här hemma.

Fan har missat BB både i torsdags och i fredags så i kväll MÅSTE jag kolla och se vad jag missat hehe!!

Ha en fin söndag

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: