Tisdag

Hej Hej!!

Har precis ätit middag och i dag bestod de av panerad fisk med broccolimos och grönsaker.
Det var  SUPER GOTT!!



Ska strax ställa mej osch diska så jag slipper tänka på de sen när det är massa bra på tv ;)
Sen ska jag dammsuga och moppa för de gjorde jag aldrig i går..

I dag va det återigen jobb som gällde och i dag så gjorde 3 st barn min dag.
Under dagen har dessa 3 kommit fram och sagt.
Bella du är den bästa och snällaste fröken!! aså godingar<3
LYCKORUS!!

Har lite kort från helgen som jag ska visa hehe.. Men lägger in dom senare sen

puss hej

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Åh det ser skitgott ut ju!! :)

Pöss

2012-04-04 | 18:16:28
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: