crash into me

Hej Hej
 
Sitter i soffan o funderar på vad jag ska äta, magen kurrar och jag är sååå omotiverad att laga något.
så en knäckis kanske??
 
Jobbat 8-17 i dag.. en lååång dag.. eller de har varit långa dagar hela veckan och de känns.
Men 1 dag kvar att jobba sen tar jag långledigt till 2 januari *skööönt*
 
Hur har eran dag varit då? Hänt något skoj?
 
I morgon efter jobbet så blir de att försöka handla de sista julklapparna, så man slipper tänka på de liksom.
Men har nog ganska stor koll på vad jag ska köpa så borde inte ta lång tid.
 
Längtar till söndag oxå, då är det den årliga uppesittarkvällen med tjejerna <3
Vi ses väldigt sällen (tråkigt) men denna dagen på året försöker vi alla ses och det är sååå mysigt!
Vilken år går vi in på nu? 6-7året el nått som vi har detta :D
En bra tradition som jag tycker vi ska hålla i många många år framåt :D
 
I morgon är de jag som har fredags fikat på jobbet.. Borde inte skriva vad jag ska ta med eftersom mina kära kollegor läser min blogg men vill ni inte veta så sluta läs NU haha..
Blir iallfall choklad muffins med vaniljfyllning, tigerkaka, ballerina och en twistpåse haha..
ja jag kör på stort i morgon eftersom de e sista dagen innan ledighet som sagt :D
 
Har myst med stella en bra stund i famnen.
Tycker de är jätte jobbigt och va ifrån henne så många timmar varje dag, men vi tar igen de på kvällarna :D
 
 
Har många ggr funderat på att skaffa en till så hon har en kompis på dagarna. Men sen får jag tänka lite praktiskt oxå.
Jag kan ju liksom inte bara lämna bort dom heller. För mamma gillar ju inte katter och har ingen mer än lina att fråga i såfall.
Men ska vi göra något eller åka iväg. Ja då måste jag sätta stella på katthem sålänge och allt blir krångligare med två. För MIN del..
Men visst kanke längre fram så blir de nog en till. 
 
Nä dax att göra någon form av mat kanske
 
puss o kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: