Det gick väl sådär..

Ja det gick väl sådär med att uppdatera listan varje dag så lägger nog ner den OM ni nu inte vill att jag fortsätter med den?
haha!!
 
Skulle slutat 13.00 i dag men jobbade över 1 timma så har bara varit hemma en liten stund.
Har diskat och så..
Blir storstädning i dag kan jag medela er.. Lägenheten är fucked up ;)
 
Ska strax kila och handla oxå.. Ekar!!
Men vet i fan vad jag ska göra för middag i dag..
Någon nyttig.. Va längesen jag åt fisk så jag funderar på de. Hmm!
 
I lördags var de party och jag hade sååå skoj :D Va på efterfest och va inte hemma förens 7 på morgonen haha!!
Så kan de gå. Men riktigt skoj va de!!
 
Satt hemma hos lina först och de blev ett ex antal redbull/vodka haha.. Jag körde mina groggar i vinglas.. Varför?? Jo för att jag ville :D
 
 
 
MUMS!!
 
sen va det bogrens som gällde!! 
och dagen efter hitta jag detta kortet på hemsidan! HAR INGET MINNE AV DETTA WHAT SO EVER!! :D
 
 
va många minnelyckor från lördagen och + att man va bakis vilket aldrig händer längre. Så de var nog en hård kväll ;)
 
Ja har gått och blivit förkyld oxå!!
Så i morses pälsade jag på mig massor så jag inte blir mer sjuk..
Man är ju så otroligt het i mössa :D
 
 
Nä dax att försätta med städningen och gå handla, tiden går fort när man fastnar vid datorn.
 
puss o kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: