Fest

godkväll
 
Har precis målat naglarna..
 
Resultatet (ja lite slarvig är jag men..heeey what the fuck) hehe
 
 
Ska strax börja sminka mig.. Yes i kväll är de party som gäller..Inte speciellt ovanligt tänker ni nu :) Men jaja me like it!! Dansa röven av sig ute är sååå skoj :D
 
I dag har jag inte gjort så mycket faktiskt..
Åkte ju ut till mamma o pappa och va där en stund. Sen åkte jag och pappa till de nya systemet *fräsht*
sen har jag bara varit hemma..
Lagat lite mat och så..
 
Hur har eran dag varit och vad är era planer i kväll?
Vill ni med ut och skaka rumpa så har ni mitt nr ;)
 
Nä har väl inte så myckt att säga mer än S K Å L
 
 
 
 
xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Ja, så typiskt att hon inte kunde åka! När ska ni åka till Ullared istället?! Kramar

Svar: vet inte ens om de blir ullared i år :( kramis
Bella

2012-12-02 | 16:10:16
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Svar:
Ja, ni är sååå välkomna! Dra med mamsen hit också så kan vi decembermysa i det härliga vintervädret! :D Puss

Svar: jaa de ska vi :D puss
Bella

2012-12-02 | 16:46:44
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: