Hjälp??

Godkväll..
 
Precis kikat på revenge och slappar i soffan.. Som jag gjort precis heeela dagen.
Är man sjuk så får man faktiskt de.
 
Stella och jag somna några timmar förut och vad är mer mysigt än att ha henne liggandes under filten på min mage <3 K Ä R L E K
 
 
Nu har jag et stoooort problem och jag hoppas NI kan hjälpa mig?
 
Julklappar.. Vad fasen ska man köpa till sina nära och kära?
Mamma
Pappa
Brorsan
Svägerskan
Kompisar
 
Barnen är de minsta problemet..
 
Jag behöver tips!!!
 
Kramar
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Åh så gosigt! :)

Hoppas att du är piggare snart - då får du komma och bebismysa ;)

Jadu, julklappar.... upplevelser? Chokladprovning? Vinprovning? SPA på Arenan?

Puss

2012-12-07 | 08:11:12
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: