Julafton :)

 
Ja snart är julen över för detta året.
Tänk vad man stressar för just denna dagen som är över på bara några timmar. Men mysigt är det allt :)
 
Har firat min jul hemma hos mamma och pappa med familjen.
 
Här är några av dom :)
 
 
Börja med att kolla kalle, sen åt vi super god julmat ( mamma gör den bästa) och efter de kom tomten och adam blev rädd.. stackars liten :(
Sen va de i fullgång.. guuud va paket. Vi hör till familjen som köper fööör toook mycket paket.
Men barnen blev glada och vi vuxna med såklart :D
Men paket är inte allt, Huvudsaken är att man få vara med nära och kära <3
 
Såhär såg man ut dagen till ära haha..
hann bara ta en snabb bild så ni får ta den haha..
 
 
Så vad fick jag för julklappar då ;)
De ska jag tala om för er haha ( om ni nu vill veta )
 
  • Pengar (alltid bra att ha, de hamnar på sparkontot som ska bli fullt )
  • Klocka (en guld, har bara silver el svarta) så kul med något annat :)
  • En mys filt och de behövdes, min har jag slitit ut räääätttt mycket haha..
  • Underkläder
  • gosiga tjocka strumpor
  • Vantar
  • Parfym ( Beyoncé - heat ) Älskar den!!
  • Converce skor, svarta skinn, MEEEN de var för små.. de är köpta i USA och ja måste sagt fel storlek, så nu måste jag försöka töja ut dem på något sätt, för använda dem SKA jag haha!!
  • Armband
  • Naglack
  • Lösnaglar
Ja nu kom jag inte på om jag fick något mer.. men gud jag är såååå nöjd :) TACK familjen <3
 
Stella fick oxå paket i morses av mig :)
 
 
Hon fick godiiis och en mus som piper så fort man rör den.. OMG när stella satte i gång o lekte med den tänkte ja.. wtf har jag köpt..! Jag kommer bli galen på de ljudet haha.
Men den kan ju magiskt försvinna en stund om de blir för jobbigt moahahaha!!
 
Nä men en toppen julafton har de varit iallafall :)
 
Jag o min älskade brorsdotter/gudbarn emilia <3
Finaste tjejen är hon!!
 
 
 
Mamma och Emilia <3
 
 
 
Va meningen att jag skulle åka och hämta stella när alla åkt hem så skulle vi sova där. Men kände att jag ville hem och stella är ju tryggast här hemma.
Men ska åka ut och äta julmat i morgon med och sen hem och göra sig iordning för FEEEST!!
Juldagen är en tradition att gå ut på, ALLA är ute då :D
 
I går så hade vi uppesitterkväll som nu är 7året i rad som vi har denna traditionen och de är så mysigt att även om man ses sällan under året så är denna kvällen given <3
 
Massa gottit hade vi oxå hihi
 
 
 
 
Hoppas eran dag varit bra.
 
Puss o Kram
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Fina ni är!! Gott nytt år hjärtat!! <3
Puss

Svar: tack fina du <3 god fortsättning ;) <3
Bella

2012-12-31 | 15:30:41
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: