Snöö??!!

hejsvejs..
 
Ligger/sitter i soffan o kikar på grey´s anatomy *bästa programet ju* :)
 
I dag är de verkligen snökaos ute.. snö precis överallt, de blåser och yr precis hela tiden. FY FAN!
Jag är verkligen inte en vinter människa..
 
har inte gjort speciellt mycket efter jobbet i dag, bara varit hemma. Man vill liksom inte ge sig ut i detta väder *brr*
 
I dag på jobbet så skulle jag kliva över våran "grind" i kapprummet.. och fastnar med foten o "flyger" halft över..
resultatet blev en halv stukad tumme, en nagel på tummen som gick av lååångt ner och skrapa upp smalbenet..
jäkla klant jag är aså haha!!
 
sen va bussen 20 min sen när jag skulle åka hem.. och tog inte på mig mina överdragsbyxor så höll på att frysa ihjäl ju..
så får hoppas de kommer en buss i morgon bitti, för tänker inte gå till jobbet.. Då får jag fjäska skjuts ;)
 
Tro inte att min olycksdag tar slut där.. nej nej!!
Har nu fått sådana här fina utslag på kroppen..
 
 
bilden gör de inte rättvist.. Men jag måste lära mig att sluta ta i saker som ja inte tål..
apelsin,clementin och mandarin..
 
Jag är så galet trött så blir sängen efter grey´s är slut..
 
Stella kommer nog oxå sova gott, jag tog in hennes "säng" som varit på balkongen hela sommaren.. Men nu vill hon nog inte sova där ute :)
Hon hoppa upp direkt o la sig :) Min lilla snutta ♥
 
 
hoppas ni haft en bättre onsdag än mig ;)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: