Söndag

Godkväll
 
Vad gör jag?
 
Jo detta!! Myser i soffan!! L O V E L Y!!
 
 
I dag har jag faktiskt tagit tag i lite julklapps shopping och de blev iallafall 4 st. Många mer att köpa men det är en bit på vägen:)
Jag o lina var på elins esplanad i några timmar och sen va det hem att slå in allt :)
 
Resultatet :D
 
 
I går var jag barnvakt hela dagen och kvällen..
Hade två utav mina 4 brorsbarn.. de andra 2 var i sthlm.
Vi hade en mysig dag med pulkaåkning, bad, lördagsgott och barntv och massa mys!
 
 
Filip och Adam <3
Vi är påväg att åka lite bob :D
 
Sötaste Adam <3
 
 
Äter lite lördagsgott :D
 

I fredags träffa jag sandra på kvällen, vi skulle ut och sätta oss och bara tjata lite.
Men de förändrades snabbt haha..
Vi satt på La Vida först men sedan bestämde vi oss för att kila över till Harrys och där blev vi kvar hela kvällen :D
 
Det var minnernas och scotts skulle spela..
Vi båda va nyktra ( jag drack lite, men absolut inte full ) och vi dansa och skratta och hade sååå skoj :D
Vi va inne i stan runt 20 tiden och gick ut från boggan närmare 01.30 haha ooops, så kan de gå ;)
 
Söta sandra
 
 
 
Träffa även på min fina kollega :D Såå kul med dig hihi..
Vi skratta ihjäl oss många ggr under kvällen :D
 
 
 
Helgen har verkligen varit toppen. =)
 
Puss o Kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

MYS!!! :)
Är du ledig och frisk får du gärna komma förbi på fika - vilken dag som helst! <3 Pöss!

2012-12-18 | 22:55:51
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: