Sorry

Hejsvejs..
 
Sorry för den dåliga uppdateringen.. Men har verkligen inte haft tid och sitta vid datorn, känns som man haft fullt upp hela tiden :P
 
I dag är det lördag iallafall och kan medela att de va otroligt skönt och INTE vakna till väckerklockan i dag :)
 
I går va jag och lina ute och käka på harrys *mums* tog ett glas vin och en cider oxå för att starta helgen med men i kväll blir de party istället :)
Någon som ska med? ;)
 
Ska strax åka ut till mamma o pappa en sväng och sen blir de att åka till systemet.
ska kolla in de nya som ligger brevid coop :)
Gött och ha ett så pass nära och slippa åka till stan.
Perfekt om man går på elins esplanad och behöver gå till systemet.. Rakt över vägen bara ju :D
 
I går fick jag min nya mobil *wihoo* som jag va och hämta efter jobbet.. sen när jag kom hem igen o kolla posten så hade jag även fått de jag beställt till :) Perfekt!!
 
Fick en del saker från telenor oxå.. bla ett extra skal, pekvantar och sen fick jag 3 hudårdprodukter haha ja ni läste rätt.. Inte för att de har med telefoner att göra men de fick jag med iallafall mohaha..
MEN inget micro kort hade de skickat med (kan inte använda mitt gamla sim kort i den nya) och han sa att han skulle skicka med ett..
Men när jag ringde kundtjänst så sa hon i luren att nä de är inget medskickat.. SUCK!!
Men att ja kunde gå och hämta ett på en telenor butik. 
Så de va bara att kila ut igen. så hjälpte hon mig och fixa över alla kontakter och så..
Men de nysaste fick hon inte med och inte mina nya bilder..
jaja huvudsaken är att telefonen är igång
 
Jag trivs med den som fan.. Men det är ju egentligen precis som min gamla bara att den är nyare :D
 
jaja nog om telefoner o skit :)
 
Nu ska jag göra mej klar för att dra.
Men eftersom jag inte updaterat listan så får vi se om ja hoppar över de dagarna eller gör allt i ett inlägg..
de märker ni
 
pussss
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: