Baby förlåt mig

Hej Hej

Klockan tickar i väg och börjar närma sig tolv.
Jag sitter här och funderar på och sätta på en film eller kanske till och med lägga mej i sängen och kanske försöka sova.

Stella springer omkring och leker med 3 st möss samtidigt *ja jösses* så hon får väl busa av sig ordentligt innan sängen väntar..

I dag har jag jobbat på åhléns mellan 11.00-19.05 sen efter jobbet gick jag och handla tacos för och ha en unnar dag i dag.
Smaka toppen, men blev propp mätt!!

I går va jag ledig och då boka jag in en fika med söta sara. Vi har försök få till en fika i flera månader nu utan att lyckas.. Antligen jobbar jag eller så jobbar hon. jag har planer eller hon har planer. Men i ÄNTLIGEN fick vi till en i går och va super mysigt.
Vi tog en lunch på pim´s och babbla på som bara den :)
Så ska försöka få in en ny fika time nästa vecka och inte låta de gå så lång tid nu.

Huvudsaken är att man försöker ses, att man messar och frågar hur man mår och OM man kan ses. Sen om man inte kan så vet man iallafall att båda försöker.
Jag tröttnar lätt på personer som man försöker få till något med som bryr sig ena studen och skiter i det i den andra sekunden.. HÅLLER NI INTE MED MIG?

Träningen går super. Inga problem alls. Känns sååå skönt.
Dock är det maten som är det största problemet, inte att jag äter fet mat utan att jag heter FEL mat.
ja ja de kommer väl de med.

I morgon är det lördag, blir gymmet på morgongen och sen är jag SJUKT sugen på en utgång.
Vet inte när jag va ute sist.. eller jo den där fredagen. Men ute en lördag har jag inte varit på flera månader.
Vi får se vad som händer ;)


När jag va i sthlm i helgen så va jag inne i en butik som hette In och Finn och jag blev kär.
Hade ALLT där verkligen.
Så blev en del shopping där inne. Och naglack ( som jag behöver va) haha.. Kosta 10 kr så köpte 2 st och detta va det ena och jag gilla det som fasen..

Ps: Bilden är inte rättvis mot hur de ser ut i verkligheten



vad jag har handlat mer kan jag visa i morgon..

bla te och socker burkar (gammeldags stil )
klocka
ljusstake mm..

Ja jag får ta kort i morgon ;)

Hade en läskig grej förut oxå. Men orkar inte skriva ner de nu. Så tar de i morgon oxå.

sov gott

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: