euphoria

Godmorgon..

Söndag i dag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska iallafall städa. Herregud känns som det e det ändå man gör liksom!!
Får se om jag drar lite gymmet senare i kväll.

I går så åkte jag med mamma o pappa o handla lite.
Jag köpte 4 nya kuddar 29kr st, som hittat ju :) 3 st ska jag ha i sängen och en fick stella att sova på :D
alltså pryndads kuddar nu.

och hon älskade sin kudde :) Hon har sovit på den i natt, sötnos!!

Sen köpte jag ny tvål pump och en att ha tandborstar i ( svarta ) för stella gjorde ju sönder min andra :(
Men dessa två blev superbra..

sen blev det massa annat plock.

efter så åkte jag med mamma o pappa hem. Vi käka lite middag och jag frös som bara den!! så tog mej ett långt bad. ( Jag passar på o bada när jag kan, eftersom ja inte äger ett badkar :P hihi )

sen somna jag på soffan i typ 2 timmar, va så trött!!
Mamma väckte mej strax innan melodifestivalen skulle börja.

vad tyckte jag då?

Jo Loreen va ju HELT KLART BÄST i går! Euphoria va GRYM!!
Dead by april va oxå bra, men man kunde skippat den skrika delen i sången hihi..

sen va det bara SKIT!!

el ja sean banans låt va ju rolig, men ingen jag kan se som en vinnar låt i melodifestivalen.

Så dagen i går va helt underbar :D

I morgon är det dax för jobb igen och efter jobbet ska jag hem till brorsan och svägerskan för brorsan fyllde år i förrgår så vi ska fira honom :)
MYS!!

Dock har jag iiingen aning om vad jag ska köpa till honom., Han e så svår att handla till.
Tips tack??

Inget för dyrt..
och prfymer har han..

ja han har fan ALLT...
men ge gärna tips e ni gulliga..

Han är 33 år =)

Nä koka lite ägg och äta frukost kanske

Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: